Czym się charakteryzują modułowe stoiska targowe? Zalety.

Biznes

Szybko postępujący rozwój technologiczny oddziałuje na każdą dziedzinę życia współczesnego człowieka, odegrał też znaczący wpływ na rynku wystawienniczym. Tradycyjne stoiska targowe (choć nie zostały całkowicie wyparte i wcale nie są niemodne i niepowszechne) musiały ustąpić miejsca modułowym stoiskom. To innowacyjne rozwiązanie całkowicie odmieniło przestrzenie wystawiennicze, czym się charakteryzuje?

Czym się charakteryzują modułowe stoiska targowe?

Innowatorską a zarazem cieszącą się popularnością alternatywą konwencjonalności są modułowe stoiska targowe, które wcale nie sprowadzają się do zatwierdzania przygotowanego już wcześniej rozwiązania konstrukcyjnego i samego projektu zrealizowanego przez daną firmę, a także uiszczenia należnej się kwoty za szkielet i ścianki pokryte folią z nadrukiem. Dzisiejszy wystawca pragnie mieć jak największy wpływ na wygląd przestrzeni, ponieważ to w dużej mierze, intrygująca i niepowtarzalna prezentacja, przekłada się na zainteresowanie klientów produktem.

Modułowe stoiska targowe to synonim efektowności, indywidualizmu i funkcjonalności. Dzięki wykorzystaniu mobilnych grafik, w każdej chwili istnieje możliwość przemiany stoiska, a także dowolne konfigurowanie poszczególnych elementów ze sobą, tak by tworzyły inną konstrukcję. Ich montaż i demontaż nie jest szczególnie skomplikowany.

Ten rodzaj stoiska targowego może składać się z wybranych przez usługodawcę elementów, takich jak: stolik, siedziska, regały, oświetlenie, lady, półki, zadaszenie, jak również panele graficzne, które zastępują klasyczne ściany obklejone nadrukiem. Nowoczesne technologie zezwalają na użycie monitorów, ekranów oraz projektorów, które umożliwiają wyczarowanie wybranej, przykuwającej wzrok przestrzeni.

Wystawca może zdecydować się na zwykłe stoły, lady bądź półki, ale może też sięgnąć po nieszablonowe elementy, np. specjalne konstrukcje z wbudowanym monitorem, półki magnetyczne, które przy lżejszym obciążeniu nie muszą być przymocowane do ścianek przy użyciu śrub, ladę z grafiką, która będzie ustawiona w centralnej części zabudowy, pełniąc funkcję miejsca wymiany informacji z klientami, lady z grafiką na trzech ściankach, które mogą być traktowane jak rodzaj regału na katalogi, materiały reklamowe lub gadżety oraz kasetony, które można ze sobą łączyć w różnoraki sposób, a w przyszłości również rozbudować o nowe elementy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *